تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

بسم الله الرحمن الرحیم

 

            شـــــام است و آبگینه‌ی رؤیـــــاست شهـر من‌  

       دلخـــــواه و دل‌فروز و دل‌آراست شهر من‌

مقدمه:

پایگاه اطلاع‌رسانی گلیان نیوز در اوایل آذرماه ۱۳۹۲ به همت جمعی از دانشجویان و جوانان دغدغه مند خطه‌ی گلیان، بچه‌های سایبری مسجد امام حسن مجتبی (ع) و کانون فرهنگی، هنری حضرت قائم (عج) شهرک گلیان، بدون هیچ‌گونه وابستگی حزبی و جناحی شروع به کار نموده است.
این پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی باهدف اطلاع‌رسانی سریع و دقیق طبق اصول حرفه‌ای خبرنویسی یعنی صحت، دقت، سرعت، بی‌طرفی، جامعیت راه‌‌اندازی شد تا بتواند با جمع‌آوری اخبار پاسخگوی نیازهای همشهریان عزیز شیروانی در فضای مجازی باشد.
این پایگاه سعی دارد تا با اولویت ارائه اخبار مربوط به شهر شیروان، مهم‌ترین اتفاقات روز را به ترتیب در سطح شهر شیروان، دهستان گلیان به اطلاع شما برساند.
همچنین این رسانه در نظر دارد علاوه بر پوشش اخبار شهر شیروان به مسائل حاشیه‌ای از قبیل ارائه تحلیل‌ها و مقالات اهالی اندیشه شهر و عکس‌های دیدنی خاص نیز بپردازد.
 

خط‌مشی:
در ایجاد و ادامه فعالیت این رسانه ، پایبندی به قوانین و منافع جمهوری اسلامی ایران رعایت شده و خط‌مشی آن مبتنی بر اصل اسلام، اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و ارزش‌های مقدس این نظام، توصیه‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) ، باورها و اعتقادات ایمانی و مصالح و منافع ملی مردم شهرستان شیروان استوار است.
 

محتوای اطلاع‌رسانی:
محتوای اطلاع‌رسانی این پایگاه شامل موارد زیر می‌باشد:
فرهنگ و هنر، اقتصادی، ورزشی، دین و عرفان، اجتماعی، حوادث، گردشگری، علمی

ارتباط با ما:

ما بر این باوریم که انتقاد جدی و سازنده به‌مراتب مؤثرتر از تحسین و تشویق خواهد بود. در همین راستا، این پایگاه اطلاع‌رسانی در نظر دارد پل ارتباطی شما با مسئولین قرار گرفته و صدای شما را به گوش آن‌ها برساند.
پس از شما می‌خواهیم تا انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را از طریق پست الکترونیکی geliannews@gmail.com برای ما ارسال کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

شماره همراه مدیر سایت: 09361369811

شماره پیام کوتاه سایت: 50002130330187

سخن آخر:
امید است تا با یاری خداوند منان و استعانت از امام زمان(ارواحنا لتراب مقدمه فداء) و با طیب خاطر بتوانیم گامی محکم و مؤثر در جهت پیشرفت شهر عزیزمان شیروان برداریم.

 

 

 

 

 

نظرات  (۳)

۰۳ دی ۹۹ ، ۱۸:۰۱ حسن زحمتکش گلیان

با سلام و عرض ادب به دوستانی که در تولید محتوای سایت زحمت می کشند و مطالب و اخبار مربوط به دهستان گلیان را منعکس می کنند. دست مریزاد واقعا عالی است . به امید اینکه مطالب جذابتر و ایدهای جدید درباره آبادانی روستا را نیز مطرح کنید و از دیگران هم کمک بگیرید و از ایدهایشان استفاده کنید. متشکرم

۰۷ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۰ سیداحسان سیدی زاده
سلام الهی تاقیامت زنده باشیدامیدوارم به روزی برسیم که هرروستاوشهراین استان یک وبلاگ داشته باشدباافتخارگل سرخ سایت شمارابه کاکتوس وبلاگم پیوندزدم
۰۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۹ مومنی پور
با سلام  با تشکر از برنامه خوب و جامع امیدواریم که بتوانیم با یکدلی و هم دلی با ساکنان شهرک و گلیان ÷ایین به ÷یشرفت دو منطقه و ساکنان کمک شود انشا الله
پاسخ:
متشکر آقای مومنی پور عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی