تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار


    وی گفت: این روستاها در دامنه کوه ساخته شده است و هر آن امکان دارد که خانه های موجود در آنها بر اثر ریزش سنگ که وزن هر کدام از آنها به50 تن یا بیشتر می رسد، تخریب شود. برای روستای گلیان، زمینی جهت جابه جایی انتخاب شده و در حال حاضر 70 تا 80 واحد مسکونی در این محل احداث شده است.


    روحانی با ذکر این که هزینه آماده سازی برای سکونت در مکان جدید از روستاییان اخذ شده است، افزود: برای جلوگیری از بروز حادثه، با اهالی این روستا صحبت شده است که در منطقه جدید واحدهای مسکونی خود را احداث کنند.
    وی خاطرنشان کرد: مردم روستای گلیان نمی توانند در مکان قبلی اقدام به ساخت واحد مسکونی کنند، به علت این که روستا علاوه بر ریزش سنگ، در حاشیه رودخانه نیز قرار دارد. در حال حاضر، حدود 300 تا 400 خانوار در روستای گلیان سکونت دارند.
    وی اضافه کرد: برای جابه جایی روستاهای اسفیدان و بی بهره نیز تاکنون اقدامی صورت نگرفته است، باید مشاور این دو روستا را برای واگذاری زمین در نقطه جدید بررسی کرده و نظر کارشناسی ارائه دهد.

روابط عمومی بنیاد مسکن خراسان شمالی

http://bonyadmaskanpr.blogfa.com/post-61.aspx

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی