تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: هم اکنون لکه گیری آسفالت محور اوغاز، بلغان، زو ارم، گلیان، سکه و غیره به طول بیش از ۱۲۰ کیلومتر در دست اجراست که تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

حمید جوان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با تاکید بر اهمیت لکه گیری راه های روستایی و بازسازی آن اظهار داشت: با توجه به تردد بسیاری از روستاییان در شبانه روز، این اقدام می تواند از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری کند.
 

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان، گفت:  65 کیلومتر از راه های این شهرستان که بر اثر سیلاب های بهار امسال آسیب دیده بود، لکه گیری و ترمیم شد.

 

جوان افزود: این راه‌ها شامل 30 کیلومتر از محور لوجلی - قوشخانه و 35 کیلومتر از مسیر شیخ حسن - نامانلو با صرف یک میلیارد ریال اعتبار لکه گیری و ساماندهی شد.


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان، بیشترین این تخریب ها را مربوط به بخش قوشخانه و روستاهای نامانلو، قلعه حسن، اسطرخی و بلغان از توابع بخش های سرحد و مرکزی شیروان عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری شبستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی