تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

 

 

هاشمی که از نیروهای وزارت کشور محسوب می شود دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و سوابق متعددی در رده های مختلف این وزارت خانه دارد که از آن جمله می توان به بخشداری قوشخانه شهرستان شیروان، معاونت فرمانداری فاروج، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، فرمانداری شهرستان مانه و سملقان و ... اشاره کرد.

هاشمی جایگزین احیامحمد امیری، مدیرکل سابق امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی شده است.

مدیرکل جدید امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی در دولت محمود احمدی نژاد به جای علی اکبر جهانی فرماندار شهرستان مانه و سملقان شد و به مدت چهار سال نیز در این مسئولیت خدمت کرد اما هفته گذشته غلامرضا عوض زاده جایگزین وی شد.

استاندار خراسان شمالی در بخشی از حکم مدیرکل سید محمدرضا هاشمی خطاب به وی آورده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده، جنابعالی به موجب این ابلاغ، به سمت مدیرکل امنیتی و انتظامی منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال، در جهت تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی و در راستای اهداف و سیاستهای متعالی دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی و در حیطه وظایف محوله و قانونی برای خدمت صادقانه به مردم موفق و موید باشید.

گفتنی است، از ابتدای تاسیس استان خراسان شمالی در مرداد سال 1383 تاکنون محمود ثمینی، محمد نادری، احیا محمد امیری مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری بوده اند و هاشمی به عنوان چهارمین مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی به این سمت منصوب شده است.

نظرات  (۳)

باسلام
ما نیز به سهم خود انتصاب ایشان را تبریک عرض نموده اما در کارنامه ایشان، این به نظر می رسد که ایشان دیدگاه خوبی نسبت به آبادانی شهرک گلیان ندارند.
ما از اهالی شهرک گلیان هستیم و انتظار داریم که مسئولان گلیانی لااقل خودشان به فکر آبادانی منطقه باشند.
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۸ قاسم رضا مرادی
جناب اقای محمد رضا هاشمی  انتصاب جناب عالی به مدیر کل امنیتی و انتظامی خراسان شمالی را تبریک عرض نموده و برای شما ارزوی موفقیت و سربلندی از درگاه ایزد منان را دارم.
با احترام              مرادی
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۴۶ شادروز امانی

سلام ازمطالب خوبتون ممنون انتصاب جناب اقای هاشمی باعث افتخار همه ماست . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی