تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان بیان داشت: از این تعداد 70 شعبه ثابت و 65 شعبه به صورت سیار خواهند بود.

رئیس حوزه انتخابیه شیروان اضافه کرد: در بخش قوشخانه 16 شعبه و در بخش سرحد 17 شعبه و در بخش مرکزی شهرستان شیروان 102 شعبه اخذ رأی آرای مردم همیشه در صحنه شیروان را جمع‌آوری می‌کنند.

صفایی با بیان اینکه برگزاری انتخابات یک کار جمعی است، اظهار کرد: در برگزاری انتخابات توسط خود مردم انجام می‌شود و در رعایت اصل بی‌طرفی وظیفه مجریان انتخابات است.

وی بیان داشت: به طور حتم حضور مشارکت مردم در پای صندوق‌ها سرمایه بزرگی برای نظام محسوب شده و باعث اقتدار بیشتر نظام می‌شود.

 نماینده عالی دولت در شیروان با تأکید بر رعایت قانون در تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: تمام کاندیداها قابل احترام هستند و باید در چارچوب قوانین حرکت کرده و امانت‌دار باشند تا مورد اعتماد عموم واقع شوند.

صفایی، فضای سیاسی شیروان را در شرایط حائز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون مردم شیروان در عرصه‌های مختلف کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان اظهار امیدواری کرد، تا با مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات، حماسه دیگری برای نظام اسلامی رقم بخورد.

به گزارش فارس، شهرستان شیروان با جمعیتی بالغ بر 157 هزار نفر به عنوان دومین شهر بزرگ استان خراسان‌شمالی محسوب می‌شود و در مجلس شورای اسلامی یک نماینده دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی