تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار



آدینه محمد سویدانلویی گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اعتبار مزبور برای زیرساخت های گردشگری، نصب آلاچیق، سرویس های بهداشتی، سایه بان و ... هزینه خواهد شد.
وی گفت: این روستا با وجود منظره زیبا و کوهستانی و چشمه سارهای آب سرد دایمی در جاده جدید شیروان به اسفراین قرار گرفته است. 
سویدانلویی با بیان اینکه این روستا از لحاظ جاذبه های گردشگری و زیبایی از روستاهای بی نظیر شیروان است اظهار کرد: قدمت این روستا بیش از هزار سال است که غارهای مختلف، مقبره بابا توکل گلیانی که از کلیدداران خانه کعبه بوده نشان از قدمت روستا دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: با توجه به قدمت روستا، جاذبه های گردشگری و شرایط آب و هوایی مطلوب سرمایه گذاری در این منطقه به صرفه خواهد بود که در صورت تحقق این امر علاوه بر جذب گردشگر موجب رونق اقتصادی شهرستان و استان خواهد شد.
روستای گلیان از توابع بخش مرکزی در فاصله 23 کیلومتری جنوب شیروان واقع شده است که 600 خانوار مشتمل بر سه هزار نفر جمعیت در آن سکونت دارند.

ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی