تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

با اینکه سایر روستاهای دهستان گلیان نظیر سنگچین ، ورگ و رزمغان و ... هر یک دارای یک پارک روستایی و امکانات ورزشی و تفریحی هستند  تا بچه ها ایام فراغت را در آن سپری کنند و ورزشهای همگانی در بین مردم گسترش یابد تا کنون دهیاری روستای گلیان  هیچگونه اقدام شایسته ای در جهت رفع این مشکل انجام نداده است.

شهربازی و پارک روستای سنگچین

شهربازی و پارک روستای ورگ

شهربازی و پارک روستای رزمغان

 

در زمانی که سایر روستاها مسئله آبادانی و توسعه خود را از مسائل عمرانی به سمت مسائل فرهنگی، رفاهی و ورزشی سوق می دهند، بی توجهی دهیاری گلیان بسیار قابل توجه است. به طوری که یکی از خیرین با درک صحیح این مشکل، برای استفاده کودکان الاکلنگ و تاب را وقف نموده است. این وسایل در دارالقران شهرک گلیان نصب شده است.

یکی از اهالی در این مورد بیان می کند ما با پرداخت عوارض به دهیاری گلیان انتظار داریم تا در جهت عمران و آبادانی روستا ، دهیار کاری انجام دهد. در این دوسال که از عمر شورای اسلامی روستا می گذرد دهیار جدید حتی یک اقدام کوچک برای آبادانی شهرک گلیان انجام نداده است به طور مثال کوچه های شهرک گلیان همچنان بدون تابلو هستند. با اینکه در شهرک گلیان زمین برای ایجاد پارک توسط بنیاد مسکن تخصیص داده شده،  علت کم کاری دهیاری گلیان واضح نیست.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی