تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

مدیران باید جهادی عمل کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: مدیران باید در عمل کردن جهادی بوده و کارها را طبق زمان بندی با سرعت انجام دهند.

حجت الاسلام رضا نوری اظهار کرد: مسئولی که وارد میدان می شود باید برای انجام اقداماتش زمان مشخص کرده و آن را به نتیجه برساند، در غیر این صورت در چارجوب تعاریف ما از مدیر جهادی نمی گنجد.

وی افزود: استاندار خراسان شمالی با روحیه ای انقلابی و اقداماتی جهادی در استان انجام می دهد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه آبرسانی به اهالی شهرک گلیان پیش از موعد مقرر گفت: وقتی این قبیل پروژه ها به بهره برداری می رسد مردم بیش از گذشته به نظام افتخار می کنند که در رضایت مندی آن ها نیز تاثیر گذار است.
علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار امیدواری کرد با اعتبارات پیش‌بینی شده در سطح ملی و استانی مشکل تنش آبی در سایر نقاط دیگر نیز برطرف شود.

مجتمع آبرسانی گلیان تا 4 ماه دیگر تکمیل می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی نیز از تکمیل مجتمع آبرسانی پایدار مجتمع گلیان تا ۴ ماه دیگر خبر داد.
غلامحسین ساقی، اظهار کرد: با تکمیل این پروژه طی چهار ماه آینده، ۱۴ روستا شامل ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند می شوند.
وی با اشاره به سایر پروژه های این منطقه گفت: روستای حسین آباد هم یکی از روستاهای پر جمعیت شیروان است که جمعیت آن در برنامه افق ۱۴۳۰ به پنج هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسد.
وی افزود: چاه آهکی مورد نیاز  و هفت چاه رزرو دیگر نیز پروژه حفر شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی به آبرسانی به شهر زیارت در شیروان برای رفع تنش آبی نیز اشاره کرد و افزود: دومین چاه این پروژه حفر و برق رسانی نیز انجام شده است،  سه میلیارد تومان نیز برای این اقدامات هزینه شده تا مردم دچار مشکل نشوند.
ساقی در پایان از مردم این منطقه به خاطر طولانی شدن بهره مندی از آب شرب طی 12 سال گذشته عذرخواهی کرد و افزود: با حمایت‌های استاندار خراسان شمالی و تلاش شبانه روزی همکارانم، پروژه ای که هشت ماه برای اتمام آن زمان نیاز بود ظرف چهار ماه به اتمام رسید.
بنا به این گزارش، این پروژه با ۹ میلیارد و ۶۴۸ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
برای افتتاح فاز نخست این پروژه اقداماتی نظیر حفر چاه آهکی به طول ۲۵۰ متر، تجهیز چاه، برق رسانی به چاه و نصب مخزن آب توسط سازمان آب و فاضلاب استان انجام گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی