تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

وی با اشاره به تعیین پنج رشته برای مسابقات کشوری گفت: در دهمین دوره جشنواره «مدهامتان» شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ، ترتیل، تفسیر و قرائت قرآن و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند که نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می شوند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به آغاز دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان کشور در استان اصفهان گفت: این مسابقات در روزهای ٢٤ تا ٢٧ آذرماه و به میزبانی استان اصفهان برگزار و منتخبین مرحله استانی همزمان با ٢٢ آذر سال جاری به استان اصفهان اعزام و با برگزیدگان سایر استان ها رقابت می کنند.

شیرازیان به منتخبین استان اشاره کرد و افزود: ابوالفضل قدرتی از کانون ولایت شهرستان اسفراین در رشته قرائت، جواد فیاضی از کانون خاتم نبوت شیروان در رشته حفظ ١٠ جزء و حمید رحمتی از کانون خاتم نبوت شیروان در رشته حفظ ٢٠ جزء به مرحله کشوری اعزام می شوند.


وی اظهارداشت: رشید یزدانی از کانون شفاء شهرستان راز و جرگلان در رشته حفظ کل قرآن کریم، حسن رحیمی از کانون امام رضا علیه السلام بجنورد در رشته اذان، مصطفی قوی بنیه از کانون صاحب الزمان بجنورد در رشته ترتیل و محمد کمالی میرزا جعفری از کانون صاحب الزمان بجنورد در رشته تفسیر قرآن کریم دیگر منتخبانی هستند که جواز شرکت در مرحله کشوری دهمین دوره مسابقات مدهامتان را کسب کرده اند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی برگزیدگان بخش خواهران در مرحله استانی را حمیده خوش سیرت از کانون امام موسی کاظم در رشته حفظ ٢٠ جزء و سیده زهرا نجم الدین حسینی از کانون امام موسی کاظم فاروج در رشته حفظ کل قرآن کریم اعلام کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی