تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی مهندس شفقت پس از حضور در مزار شهدای روستا و بازدید از شهرک جدید الاحداث گلیان به منظور دیدار با اهالی گلیان و بررسی موانع و مشکلات در محل مسجد روستا حضور پیدا کردند.

شروع جلسه با  درخواست اهالی اعم از صدور پروانه در محل روستای فعلی گلیان و بهسازی روستای قدیم گلیان و درخواست تسریع در روند اجرای شرکت های خدمات رسان انجام شد در ادامه مهندس شفقت استاندار خراسان شمالی در سخنانی گفت : در روستاهای از ابتدای انقلاب تا کنون تحولات خوبی صورت گرفته و در ادامه راه نیز برای دستیابی به توسعه‌ی اقتصادی ، اجتماعی و عمرانی مشارکت اهالی و مردم روستاها ضروری است. در ادامه استاندار از بنیاد مسکن خواست مطالعاتی جامع برای روستای قدیم گلیان با حفظ موقعیت طبیعی و توریستی تهیه نماید.
در این رابطه مهندس محمد مدیرکل بنیاد مسکن گفت : به علت قرار گرفتن روستای قدیم گلیان در معرض حوادث طبیعی و گسل و ریزش کوه تصمیم گیری شد تا مکان جدیدی جهت احداث روستا در نظر گرفته شود که در این راستا سمت توسعه فعلی با پیش بینی 500 قطعه زمین به مرحله اجرا رسید که تاکنون تعداد 250 قطعه زمین به متقاضیان تحویل گردید و از این میزان 166 نفر جهت استفاده از تسهیلات ساخت مسکن به بانکها معرفی شده‌اند و تاکنون تعداد 80 واحد مسکونی توسط اهالی پایان کار دریافت نموده و مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند.
گفتنی است روستای گلیان از روستاهای بخش مرکزی شهرستان شیروان با 180 خانوار و 622 نفر جمعیت در فاصله 25 کیلومتری جنوب شهر شیروان قرار دارد.

 

 

نظرات  (۱)

۲۲ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۷ سید علی خواجوی
سلام ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی