تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

پدر مرگان که شکارچی کبک است به علت آسیب‌دیدگی در خانه بستری می‌شود. 
مرگان تبحری خاص در تقلید صدای کبک دارد و شکارچیان از او به‌عنوان طعمه برای به دام انداختن کبک استفاده می‌کنند، خانم معلم روستا با شنیدن صدای دلنشین پیربابا درسش را آغاز می‌کند. 
خانم معلم حیرت‌زده از هنر مرگان در تقلید زیبای صدای کبک است، مرگان به پاس زحمات خانم معلم کبکی برای او می‌آورد. برف آغاز می‌شود و سرما سراسر روستا را فرا می‌گیرد، هرکدام از دانش‌آموزان عهده‌دار یک روز غذای خانم معلم می‌شوند. 
خانم معلم به همراه مرگان بر بالین پیربابا حاضر می‌شوند، خانم معلم از پیربابا می‌خواهد قبل از مرگ، دانش خود را به مرگان منتقل کند و مرگان تصمیم می‌گیرد به جای صدای کبک آواز بخواند. 
خانم معلم هنگام رفتن به شهر کبک را از قفس آزاد می‌کند و مرگان در حالی که چند عدد دوتار را با خود به همراه دارد به سمت شهر می‌رود و حالا صدای دلربای مرگان در روستا می‌پیچد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، مستند داستانی مرگان به کارگردانی جعفر نورمحمدی موفق شد جایزه شهردار شهر بانسکا بایستریکای به خود اختصاص دهد.

جشنواره محیط زیست اینوا فیلم اسلواکی اخیرا در اسلواکی برگزار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی