تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

 وی با بیان اینکه شیروان در زمینه نیروی انسانی از ظرفیت و قابلیت بالایی برخوردار است گفت: تاکنون کارهای شهرداری براساس قانون نبوده است که باید در این بخش با طرح و برنامه جلو رفته و از اعمال کارهای سلیقه ای جلوگیری شود.

وی نیروی انسانی توانمند را مهم ترین سرمایه هر سازمانی دانست و گفت: شهرداری شیروان اکنون 520 نیرو دارد که بخش عمده آنان اواخر سال 91 و 92 به کار گرفته شده اند و ضروری است نسبت به ساماندهی این نیروها اقدام شود.

شهردار شیروان با اشاره به گلایه مندی شهروندان از وضعیت حمل و نقل عمومی این شهر، افزود: سازمان حمل و نقل شیروان در حد یک کاغذ باقی مانده و نیازمند ساماندهی و تخصیص بودجه است تا دغدغه مردم در این زمینه برطرف شود.

بورنگ، پیگیری بافت فرسوده، سکونتگاه های غیررسمی، توقفگاه ها و زیباسازی منظر شهری در بازار را از جمله اقدامات در دست اجرا برای ساماندهی هسته مرکزی شهر شیروان عنوان کرد.

وی افزود: طرح ساماندهی ترافیک، حمل و نقل عمومی و تعریض خیابان ها از جمله طرح هایی است که برای سال آینده برنامه ریزی شده که براساس مطالعات و نظر کارشناسان اجرایی می شود.

وی ایجاد بوستان خطی شهری، پارک آبی، پل شهید بهشتی، تکمیل و بهره برداری از بلوار معلم - پیروزی و دفع آب های سطحی را از دیگر پروژه های در دست اجرا برشمرد و گفت: اعتبارات طرح های مزبور از محل اعتبارات استانی و سفر رهبری تامین می شود که اتمام آن ها بستگی به وضعیت تخصیص اعتبارات دارد.

بورنگ با اشاره به اینکه بخشی از ایام نوروز با دهه فاطمیه همزمان شده، گفت: به این منظور نمادهای شهری متناسب با این مناسبت مذهبی در نظر گرفته شده تا حرمت این ایام در توجه دادن مردم و مسافران به مناسبت های مذهبی حفظ شود.

وی رنگ آمیزی جداول، رفع نواقص ترافیکی، روشنایی بوستانها، بهسازی سرویس های بهداشتی، رفع سد معبر، ممانعت از صدور حفاری، جمع آوری مواد آتش زا و آماده باش ماشین های آتش نشانی را از دیگر اقدامات شهرداری شیروان برای ایام نوروز 93 ذکر کرد.

شهردار شیروان افزود: شهرداری در پنجشنبه آخر سال با غبارروبی از گلزار شهدای این شهر به استقبال نوروز خواهد رفت.

شیروان به عنوان دومین شهر بزرگ خراسان شمالی 85 هزار نفر جمعیت دارد. ک/2

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی