تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

 
ویژگی های برجسته شهید: در نوجوانی، در احداث مسجد معصوم زاده کمک می کرد .گاهی ظرف ها را هم می شست  . متواضع و فروتن بود، اقوام او را دوست داشتند . اگر فرصت نمی کرد نمازش را اول وقت بخواند، آشفته می شد . در اوایل انقلاب شعار نویس ماهری بود . گفتگویش با خدا مدتی طول می کشید . خیلی به روحانیت علاقه داشت، برای همین هم می خواست طلبه شود . پرتلاش و زحمت کش بود . دلی نرم داشت، و در مراسم عزاداری امامان معصوم، اشک می ریخت . به بیت المال خیلی اهمیت می داد. اهل مطالعه و با سواد بود .                                                                 
خاطره:قرار بود شب جمعه، در مسجد روستا دعای کمیل برگزار شود ، من و حسین و یکی از دوستان در شهر بودیم ،آن زمان امکانات به این صورت نبود ، من یک موتور یاماها  80 داشتم دو نفر را بیشتر نمی کشید به هر حال چون انگیزه داشتیم، حرکت کردیم قرار هم گذاشتیم به توبت یک نفر از ما دنبال موتور بدود.وقتی خسته شد نوبت بعدی ، با این وضع، خود را به روستا رساندیم و یک دعای کمیل باشکوه، برگزار کردیم .
سفارش شهید: نماز جماعات را هر چه باشکوهتر، برگزار نمائید در راهپیمایی ها شرکت کنید ، برای سلامتی رهبرتان دعا کنید . شهیدانتان را فرموش نکنید . از دیگران غیبت نکنید. اگر حرفی دارید، روبرو بگوییدتا شخص بتواند از خود دفاع کند .

 

برگفته از سایت شهدای شیروان 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی