تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار


 ویژگی های برجسته شهید: او فردی با عظمت و با جبروت و در عین حال خاکی و متواضع بود . صداقت و اخلاص از ویژگی های خاص اخلاقی او بود ، و کارها را فقط برای جلب رضایت حق تعالی انجام می داد . رفتارش با همه صمیمی بود ، و با دیگران با مهر و عطوفت برخورد می کرد . از دروغ گویی شدیداً پرهیز داشت ، و آن را همیشه یک گناه کبیره قلمداد می کرد و در کنار تحصیلات در امرار  معاش به خانواده کمک می کرد . او فردی مسجدی بود ، و به ائمه ی اطهار علاقه ی شدیدی داشت . وقت شناس بود و هیچ گاه خلف وعده نمی کرد .                                                                  
خاطره: من باردار بودم ، و همیشه از خداوند می خواستم ، که پسری به من عنایت کند ، تا با فرزند پنجم من اسامی پنج تن آل عبا در منزلمان کامل شود . با خدای خودم عهد بستم ، که اگر این کار صورت بگیرد ،فرزندم را در راه خدمت به اسلام تربیت کنم ، و تحویل جامعه دهم . در واقع دعای من مستجاب شد ، و فرزندم متولد شد ، و اسم او را محمد گذاشتم .
سفارش شهید: اسلام در خطر است ، ناموس ما در خطر است . آیا در چنین وضعیّتی
می توان جبهه را رها کرد ؟ تا وقتی که خون در رگ های ما جریان دارد باید برویم ،
 و بجنگیم . 

 

برگفته از سایت شهدای شیروان 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی