تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار


 ویژگی های برجسته شهید: شجاعت و شهامت و شهادت طلبی از ویژگی های برجسته ی غلامحسین بود. بیشتر اوقاتش را صرف عبادت و شناخت خداوند عزوجل می کرد و لحظه ای از نماز غافل نبود امر به معروف و نهی از منکر را در زندگی، سرلوحه ی تمام کارهای خود قرار داده بود. و در این راه از هیچ تلاشی  دریغ نمی کرد. معتقد بود که :« انقلاب پیروز نمی شود. مگر با فداکاری و ایثار تمام خانواده های ایرانی »                                                                
خاطره:  پدر عزیزم را شادو خوشحال در خواب دیدم لباس رزم پوشیده و پرچم در دست  گرفته بود و در جلو گردانی حرکت می کرد. نگاهش به من کرد و گفت:« مزارم از شما دور است و نمی توانید همیشه پیشم بیایید. برایتان سخت است، هر وقت خواستید مرا یاد کنید  با هم حرف بزنیم، به سمت مولایمان امام رضا(ع) با یستید و با من در دل کنید. و برایم فاتحه بخوانید.
سفارش شهید:« همیشه سفارش اکید می کرد که از غیبت بپرهیزید. چون حق دیگران را ضایع می کنید. و این عمل از بین بردن حق النالس است. که هیچ گاه بخشوده نمی شود. به یاد خدا باشید و تا می توانید با قرآن باشید. و قرآن تلاوت کنید.» 

 

برگفته از سایت شهدای شیروان 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی