تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار


 ویژگی های برجسته شهید: آنگاه که به جبهه رفت، عشق به معبود او را متحول کرد . دعاهایش از عمق وجود بر می آمد . معرفت و نزاکت او در بین اعضای خانواده ، از او شخصی محبوب ساخته بود . پدر و مادرش، از دیدن او احساس آرامش می کردند. زندگی ساده و بی آلایش را بر تشریفات ترجیح می داد . همت والایی داشت . وظیفه اش را با جدیّت و به طور کامل انجام می داد . کم توقع و قانع بود . معمولاً کم صحبت می کرد. بیشتر مرد عمل بود . نظم او در کارها زبانزد دوستان بود. نهج البلاغه را خیلی می خواند و در پندهای آن تفکر می کرد .                                                               
خاطره: تازه به سن تکلیف رسیده بود که متوجه شد بیست روز از روزه اش، قضا شده است . این برایش دغدغه ای شده بود. مدتی کذشت که برای اعزام به جبهه ثبت نام کرد . در ابتدا به دلیل جثه کوچک و سن کمش، با اعزام او مخالف بودند، اما هر طور بود نظر مسؤولین را جلب کرد . از شدت خوشحالی روزه های  قضا را گرفت ، حتی آخرین روز از روزه اش را که مسافر بود بعد از ظهر حرکت کرد . هنگام حرکت گفت : من به آرزویم رسیدم مادر!  
سفارش شهید: دنیا بداند! در مواقع اضطراری دانش آموزان هم کانون گرم خانواده و درس و زندگی را رها می کنند. و به خاطر خدا مشکلات را تحمل می کنند، تا اسلام و کشور را یاری کنند . عزیزان قدر رهبرتان را را بدانید و همواره رهرو راهش باشید .  ملت گرانقدر ایران بدانید! اتحاد ما تیری است بر قلب دشمن .  

 

برگفته از سایت شهدای شیروان 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی