تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار


ویژگی های برجسته شهید:  رضا در مقابل مشکلات، بردبار و صبور بود. آن قدر مهربان بود که دوستان و آشنایان، به راحتی با او درد دل می کردند . همیشه سعی می کرد در حد توان خود به بزرگ و کوچک، مخصوصا به نیازمندان، کمک کند. به فعالیت های مذهبی و دینی بسیار مقید بود و با فرا رسیدن ایام سوگواری آقا امام حسین (ع)، سقایی می کرد.                                                                 
خاطره: ماه رمضان بود و هوا به شدت گرم، همراه با رضا در باغ کار می کردیم . آن روز تحمل روزه گرفتن را نداشتم. خواستم روزه ام را بخورم، رضا گفت: برادر ! اگر قول بدهی روزه ات را نخوری، من به جای تو تمام کارهای باغ را انجام می دهم. شرمنده  شدم و دو نفری تا غروب کار کردیم.  
سفارش شهید: با این که بسیاری از اقوام و دوستان،رضا را از رفتن به جبهه منع
می کردند. ولی او می گفت: اگر ما به جبهه نرویم چه کسی باید از این آب و خاک پاسداری کند.    

 

 

نظرات  (۱)

۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۲۵ ابراهیم مجیدی
من خواهر زاده شهید صداقت هستم از مادر بزرگ ومادرم درباره ی شهید صداقت تعریف های زیادی شنیده ام که مردی بسیار صبور  و مهربان بوده .رضا جان دوستت دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی