تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، خلیل آقایی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی عصر امروز در نشست با مسئولان این شهرستان اظهار کرد: با وجود تلاش فراوان مسئولان تا رسیدن وضعیت مطلوب در بخش کشاورزی، راه‌های زیادی هنوز باقی مانده است

وی افزود: به طور حتم در بخش کشاورزی کوتاهی‌های فراوانی مشاهده شده و در این عرصه اندر خم یک کوچه هستیم.

این مسئول در وزارت جهاد کشاورزی با برشمردن قداست کشاورزی در جامعه اسلامی، راه و فعالیت‌های  کشاورزان را در مسیر راه انبیاء و بزرگان دینی دانست و گفت: ما به کشاورزان بدهکاریم زیرا تا کنون نتوانستیم وظیفه خود را در قبال آنان ادا کنیم.

‌این مسئول در وزارت جهاد کشاورزی ‌ادامه داد: ‌بالاترین سرمایه و ثروت در بخش کشاورزی نهفته است و اگر مشکلات کشاورزان حل شود، گام مؤثری در استقلال و خودکفایی و اقتصاد مقاومتی که همانا دغدغه رهبری و مسئولان است، برداشته‌ایم.

وی تاکید کرد: با این رویکرد نیاز کشور را به بخش کشاورزی برطرف کرده و دست به سوی بیگانگان دراز نخواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر رسیدگی به امور کشاورزان شهرستان شیروان گفت: چنانچه در حق مردم شیروان به ویژه کشاورزان اجحاف و بی مهری صورت گیرد با متولیان امر برخورد و به وظیفه قانونی نمایندگی خود عمل می‌کنم.

عبدالرضا عزیزی‌ بیان داشت: متأسفانه در بحث اهدای سبد غذایی دولت به مردم از مرغداران شیروانی هیچ گونه حمایتی نشده و در حال حاضر 200 تن از مرغ‌های این شهرستان در انبارها انباشته شده است که این شایسته کشاورزان و مرغ داران نیست.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: باید از تولید کنندگان و کارآفرینان شیروانی به خاطر ایجاد اشتغال زایی همه مسئولان حمایت همه جانبه داشته باشند اگر چنانچه این امر تحقق نیابد، به نوبه خود در این زمینه احساس تکلیف می‌کنم زیرا شهرستان شیروان دارای استعدادهای بالقوه کشاورزی است که مسئولین آن را باید بالفعل تبدیل کنند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی