تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

ˈبهروز برنامهرˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: این در حالی است که مشترکان روستایی بجنورد با مصرف 174 متر مکعب آب، 2.5 برابر آنان مصرف داشته و پرمصرف ترین مشترکان این شرکت بوده اند.

وی سرانه مصرف آب هر مشترک روستایی در استان را 143 متر مکعب اعلام کرد و گفت: اکنون این شرکت در مناطق روستایی هشت شهرستان استان، 105 هزار و 315 مشترک را زیر پوشش خدمات خود دارد.

وی افزود: شهرستان اسفراین با 20 هزار و 520 مشترک، بیشترین شمار مشترکان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان را به خود اختصاص داده است.

برنامهر گفت: امسال این شرکت سه هزار و 583 فقره انشعاب به متقاضیان واجد شرایط روستایی استان واگذار کرده است که بیشترین فروش انشعاب آب با 869 فقره مربوط به شهرستان بجنورد بوده است.

وی افزود: امسال 806 فقره انشعاب در مانه و سملقان، 785 انشعاب در شیروان، 500 انشعاب در اسفراین، 297 انشعاب در ˈراز و جرگلان، 159 انشعاب در فاروج، 139 انشعاب در جاجرم و 35 فقره انشعاب در گرمه به متقاضیان واجد شرایط فروخته است.

برنامهر گفت: سال قبل فروش انشعاب آب به روستاییان این استان چهار هزار و 640 فقره بوده است. 

48 درصد از جمعیت 867 هزار نفری استان خراسان شمالی در روستاها سکونت دارند.

با توجه به کاهش شدید بارندگی ها در سال زراعی جاری، پدیده خشکسالی و کم آبی استان خراسان شمالی را تهدید می کند. ک/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی