تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

ˈعزیز ابراهیمیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا محل تامین اعتبارات هزینه شده را مصوبات سفر رهبری عنوان و بیان کرد: با اعتبار یاد شده طرح هادی شش روستای بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه شیروان به اجرا درآمد.

وی عمده عملیات اجرا شده در طرح هادی را ساخت جدول، کانال، پل، جوی، خاکبرداری، خاکریزی، شن ریزی و آسفالت معابر روستایی برشمرد و گفت: طرحهای مزبور از سال 91 آغاز شده بود که با اتمام آن 803 خانوار مشتمل بر چهار هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

ابراهیمی اولویت اجرای طرح هادی را روستاهای بالای 20 خانوار دانست و گفت: برای اجرای هر طرح هادی یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح تاکنون روند مطلوب و تاثیرات مثبتی داشته است.

شهرستان شیروان 137 روستای بالای 20 خانوار دارد که 68 هزار نفر از جمعیت این شهرستان 157 هزار نفری این مناطق سکونت دارند. ک/3

شیروان - ایرنا -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی