تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

دکتر ˈعلی آرمیدهˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: ثبت نام در این طرح از دیروز همزمان با سراسر کشور در شهرهای بالای 25 هزار نفر این استان شامل بجنورد، اسفراین و شیروان بدون محدودیت زمانی آغاز شده است.

وی گفت: این اداره کل با همکاری دستگاه های مرتبط برای ثبت نام از خانوارهایی که دسترسی به اینترنت ندارند، دفاتر پیشخوان شهری و آی.سی.تی روستایی را آماده کرده است.

وی افزود: خانوارها هنگام ثبت نام در طرح بیمه همگانی سلامت تنها 20 هزار ریال بابت ثبت نام پرداخت می کنند و سایر هزینه های پوشش بیمه ای آنان بر عهده دولت است.

دکتر آرمیده درخصوص شرایط ثبت نام نیز گفت: تابعیت ایرانی با ارایه شناسنامه و کارت ملی، نداشتن پوشش بیمه ای و ثبت نام همه اعضای خانوار، سه شرط اصلی ثبت نام از خانوارها در طرح بیمه همگانی سلامت است.

وی در خصوص صدور دفترچه بیمه نیز افزود: خانوارها پس از ثبت نام از طریق شماره تلفن همراه برای دریافت دفترچه فراخوانده می شوند. 

وی در خصوص پوشش بیمه ای خانوارهای فاقد پوشش بیمه ای در مناطق روستایی، عشایر و شهرهای دیگر استان، گفت: اکنون اجرای پوشش بیمه ای خانوارها در این مناطق نیز با مراجعه افراد واجد شرایط به دفاتر پیشخوان در سطح استان به روز صورت می گیرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی شمار افراد دارای دفترچه بیمه در این استان را 650هزار نفر اعلام کرد.

طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 90، استان خراسان شمالی 867 هزار نفر جمعیت دارد. ک/3

623/626

بجنورد - ایرنا -

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی