تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار


 به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، امید جلیلی تقویان بعد از ظهر امروز در جریان شناسایی این انبار احتکار اظهار کرد: این انبار شکر در پی کسب گزارش‌هایی مبنی بر احتکار شکر شناسایی و کشف شده است.

وی افزود: یک نفر در این زمینه شناسایی و پرونده احتکار در اداره تعزیزات حکومتی شیروان تشکیل شد.

به گفته جلیلی تقویان با توجه به نوساناتی که در قیمت شکر در بازار وجود دارد، یک عده افراد سودجو قصد با احتکار این مقدار شکر و با بالا رفتن قیمت آن در بازار، آنها را بفروشند که این انبار شناسایی و کشف شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی شیروان با تاکید بر خودداری افراد از هر گونه احتکار کالاهای مورد نیاز مردم گفت: احتکار در دین اسلام عملی حرام است و تعزیرات با محتکران برخورد جدی و قاطع می‌کند.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی نسبت به هر گونه افزایش کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی هم هشدار داد.

وی گفت: این افزایش قیمت غیر قانونی بوده و تعزیرات به این قبیل پرونده‌ها به سرعت رسیدگی و رای لازم را صادر می‌کند.

جلیلی تقویان با اشاره به افزایش فعالیت‌های تعزیرات استان طی این ایام، از عموم مردم خواست تا هر گونه گزارش خود در زمینه افزایش خود سرانه قیمت کالا و خدمات را به 124 منعکس کنند.

شهرستان شیروان در شرق استان خراسان شمالی قرار دارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930207001410#sthash.9VYKWoG4.dpuf

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی