تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

در بین راه، راهنمای ما از مهمان نوازی ساکنان آن تا دلربایی های نعمت‌های خداوندی در این منطقه‌ که تنها 21 کیلومتر با شیروان فاصله دارد سخن می گفت. زمانی که وارد روستا شدیم با هر قدمی که بر می داشتیم بیشتر صحت گفته های راهنما برای ما روشن می شد.

 

قبل از این که وارد روستا شویم، گلیان در حصار دره ها با درختان سر به فلک کشیده با تمام زیبایی هایش هر انسانی را محو خود می کند. البته در ابتدای مسیر گلیان، منازل مسکونی به چشم می خورد که به گفته ساکنان روستا، شهرک جدیدی برای افرادی است که به سکونت در خارج از محدوده این روستا تمایل دارند ولی تاکنون از سوی اهالی رغبتی مشاهده نشده است. این در حالی است که 80 خانوار ساکن در این روستا از نبود آب رنج می برند و امکانات اولیه برای زندگی آنان مهیا نیست.

هنوز چند دقیقه ای از حضورمان در روستای 200 خانواری گلیان با جاده هایی که اطراف آن به زیبایی نقاشی شده، نگذشته است که غرق سلام دخترانی می شویم که از مدرسه بر می گردند، آن قدر به گرمی سلام می دهند و می روند که لحظه ای از خود می‌پرسم آشنا بودند؟!

محو زیبایی های روستا بودیم که از دور، دانش آموزانی که گویا مقطع ابتدایی هستند، نیز ما را مهمان سلام گرم خود می کنند.

منبع :روزنامه خراسان شمالی  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی