تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

وی ادامه می دهد: مستمری بگیر هستم اما مبلغی که می دهند کفاف مخارجم را نمی کند با این که تنها زندگی می کنم ولی دخل و خرجم باهم، همخوانی ندارد.

همین طور که به راه خود ادامه می دهیم، پیرمردی عصا به دست به چشم می خورد بعد از معرفی خودمان، می گوید: وقت نماز است و باید به مسجد روستا بروم ولی چند کلامی با ما سخن می گوید.

«رشیدی» بیان می کند: دولت به روستاها توجه نمی‌کند کمبود امکانات باعث شده است تا 4 دختر و 4 پسرم به شهر مهاجرت کنند و من تنها بمانم.

وی ادامه می دهد: اگر شرایط کار برای فرزندانم مهیا بود، چرا باید هم اکنون تنها بمانم.

وی بیان می کند: کمبود آب هم بر مشکلات ساکنان منطقه افزوده است به گونه ای که تقریبا هر روز از ساعت 10 تا 22 آب قطع می شود.

پیرمرد به کوه های سر به فلک کشیده اشاره می کند و می گوید: طبیعت این روستا وصف ناپذیر است در سخت ترین بارش برف هوای ملایمی دارد و حتی برف ها به سرعت آب می شود.

وی بیان می کند: بیشتر جوانان روستا به خاطر نبود شغل از روستا رفته اند و ای کاش مسئولان چاره ای برای بهبود شرایط روستا نشینان بیندیشند.

منبع :روزنامه خراسان شمالی  

نظرات  (۱)

۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۰ اسماعیل حسین پور
باسلام وادب
از سایت وزین تان بسیار لذت بردم. درود بر شما که بیرق نام دیارتان را برفراز نگهداشته اید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی