تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

علی آرمیده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: هم اکنون 12 هزار خانوار در قالب 26 هزار و 585 نفر از افراد فاقد پوشش بیمه، در این طرح نام نویسی کرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع این تعداد ثبت نام کننده برای برخورداری از بیمه سلامت، 16 هزار نفر دربجنورد، چهار هزار نفر در اسفراین و شش هزار نفر نیز در شهرستان شیروان هستند.

آرمیده افزود: پیش بینی می‌شود در اجرای این طرح، 50 هزار نفر فاقد پوشش بیمه‌ای در تحت حمایت این بیمه قرار گیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر 35 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار دارند که با توجه به اتمام اعتبار دفترچه‌های خود، می‌توانند تحت پوشش بیمه سلامت شده و از خدمات آن برخوردار شوند.

آرمیده خاطر نشان کرد: حق بیمه هر نفر طی سال جاری در این طرح 250 هزار ریال مصوب شده که دولت آن را به طور رایگان برای افراد پرداخت می‌کند.

مدیر‌کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: برای برخورداری و ثبت نام در طرح بیمه سلامت باید افراد سه شرط تابعیت ایرانی با ارائه کارت ملی و شناسنامه‌ای، فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای و ثبت نام تمام اعضای خانواده را داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی