تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

متاسفانه طرح جمع آوری فاظلاب پس از گذشت 12 سال از آخرین بار دیگر این کار صورت نگرفته است که همین عامل باعث کاهش بهداشت و افزایش بیماری در این روستا شده است .

 

عدم اجرای طرح هادی در این روستا با وجود صعب العبور بودن مسیر راه این روستا  باعث ایجاد مشکلات فراوانی به خصوص در فصل زمستان در رفت و آمد به این روستا شده است .
اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیروان زمین کشاورزانی را که در آن دو سال کار زراعت انجام نشده است تصرف نموده و اجازه کشت به این افراد داده نمی شود .
وجود حیوان خوک زیادی در این روستا باعث مشکلات فراوانی از قبیل مسائل بهداشتی و امنیتی شده است که همین عامل یه تنهایی افراد زیادی از این روستا را روانه شهر کرده است .

گفتنی است، روستای بلغان که در 33 کیلومتری جنوب شرقی شهر شیروان قرار گرفته که در دوران دفاع مقدس 22 شهید، شش آزاده و 43 جانباز را تقدیم میهن اسلامی کرده است و همچنین زادگاه آیت‌الله شیخ عبدالله انصاری نیز محسوب می شود.

منبع:پایگاه خبری تحلیلی شیروان 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی