تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

 

 

نظرات  (۱)

۱۱ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۲ محمدرضا وفاپیشه

سلام علی جان احسنت آفرین کارت خیلی قشنگه من به عنوان یک هم روستایی تحسینت می کنم.
پاسخ:
سلام و درود به آقای وفاپیشه اسم من علی نیست، من  ان شاء الله تا تکمیل وبسایت خودم رو معرفی نمی کنم،برا همین تا تکمیل شدن مطالب خودم رو معرفی نمی کنم، شما هم اگه مطالب وعکس در مورد گلیان داشتید برام ارسال کنید، من خیلی دوست دارم عکس و خبر از خود گلیان هم داشته باشم ولی فقط متاسفانه تعدادی از دوستانمان از شهرک گلیان مثل آقای محمد مدیر تعدادی عکس برای من ارسال کردند. با آرزوی موفقیت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی