تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار


خلیل چاره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با قدردانی از تلاش‌های خبرگزاری فارس در این شهرستان اظهار کرد: اخبار این رسانه فراگیر از ویژگی‌های ممتاز و خاصی برخوردار است و در صدر خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نگاه مردم به خبرنگار خیلی مهم و موثر است، از مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان آیینه فکر و فرهنگ و تحولات درونی و بیرونی ملت‌ها یاد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیروان با تقدیر از نگاه مثبت خبرنگاران شیروانی در حوزه آموزش و پرورش گفت: هنگامی که اخبار رسانه‌ها را در مورد آموزش و پرورش و شورای اسلامی شهر بررسی می‌کردم، همیشه خبرنگاران با دید مثبت کمک حال مسئولان بوده‌اند که امیدواریم این راه ادامه پیدا کند.

وی انتقاد سازنده را چراغ راه مسئولان دانست و گفت: خدمت به مردم در رأس امور قرار دارد.

چاره‌ساز با بیان اینکه درب اتاق مدیریت آموزش و پرورش شیروان روی تمام خبرنگاران باز است، از جامعه خبری و اصحاب رسانه خواست در بهتر شدن کارها دستگاه تعلیم و تربیت شیروان را یاری کنند و به عنوان مشاورانی آگاه و دلسوز بازوان توانای خدمتگزاران خود در آموزش و پرورش باشند.

وی نیز با پر ارزش خواندن نقش رسانه‌ها در امر توسعه گفت: انعکاس واقعیت‌های جامعه مسئولان را در برنامه‌ریزی بهتر یاری می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان ارتباط با رسانه‌ها را در پیشرفت کارها موثر دانست و خاطرنشان کرد: نگاه مثبت و سازنده یک خبرنگار نقش ارزنده‌ای را در ارتقای یک سازمان و امیدواری مردم دارد.

به گزارش فارس، به احتمال قوی محمد محمدزاده قانعی نفر نخست علی‌البدل شورای اسلامی شهر شیروان جایگزین چاره ساز خواهد شد.

بنا بر اخبار واصله از منابع مختلف محلی در پی انتصاب خلیل چاره‌ساز عضو شورای اسلامی شهر شیروان در منصب مدیریت جدید آموزش و پرورش شیروان از امروز به احتمال قوی محمد محمدزاده قانعی که در خرداد ماه سال گذشته به عنوان نخستین نفر عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر شیروان انتخاب شده بود جایگزین خلیل چاره ساز می‌شود.

وی از چهره‌های خوب فرهنگی و از معلمان خوش‌نام این شهر است.

محمدزاده با چهار هزار و 339 رای به عنوان نفر نخست عضو علی‌البدل شورای شهر انتخاب شده بود.

شهر شیروان با 90 هزار نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت استان خراسان شمالی است که 9 عضو در شورای شهر فعالیت می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی