تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

 

قربانی یکی از اهالی شهرک گلیان دراین رابطه به گلیان نیوز می گوید: مدت هاست که این منطقه با چنین مشکلی مواجه بوده اما طی 2 ماه گذشته این امر شدت گرفته است تا به آنجا که بسیاری از اهالی در تامین آب برای دام هایشان نیز با مشکل مواجه شده اند و نگران هستند که احشام آنها دچار بیماری شوند.البته لازم به یادواری است که فرمانداری محترم شیروان از اوایل سال تانکرهای سیار آب را برای آبرسانی به مردم شهرک گلیان فرستاده است،که در این جا ما اهالی شهرک گلیان از ایشان تشکر نموده و خواستار موفقیت روز افزون برای ایشان هستیم.ولی با وجود تانکر های آب هنوز مردم با مشکل کمبود آب روبرواند.وی توضیح می دهد که برای تهیه آب به روستای همجوار شهرک گلیان یعنی گلیان مراجعه کنیم.  
 نامه نگاری با اداره آب وفاضلاب 
یکی دیگر از اهالی شهرک گلیان در گفتگو با گلیان نیوز می گوید: کمبود آب و کیفیت پایین این مایه حیاتی مدتی است که در قالب دغدغه ای از سوی ساکنان شهرک گلیان عنوان می شود.
وی می افزاید: باید هرچه زودتر دراین باره اقدامات لازم صورت بگیرد تا از بروز صدمات بهداشتی که این امر می تواند برای اهالی این منطقه به وجود آورد جلوگیری شود.
براین اساس دراین شرایط مردم باید از چشمه هایی که درمسافت سه ، پنج و 10 کیلومتری این شهرک قرار دارند آب مورد نیاز خود را تامین کنند.
یکی از معتمدین شهرک گلیان البته تاکید می کند که برای رفع این مشکل نامه نگاری هایی به اداره آب وفاضلاب  انجام شده است که هیچ اقداماتی انجام نگرفته است.
 براین اساس امید می رودتا هرچه زودتر مشکلات مربوط به آب شهرک گلیان برطرف شود تا دیگر ساکنان این منطقه نگرانی دراین باره نداشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی