تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

"احمد بوستانی" چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ترمیم و اصلاح شش هزار متر شبکه فشار ضعیف روستای زیارت، برقرسانی به مجتمع مسکونی مهر ثامن، تامین برق مجتمع مسکونی رزاز، برقرسانی به شهرک گلیان، توسعه و احداث چهار هزار و 600 متر شبکه روستایی از طرح های یاد شده است.

وی عنوان کرد: با افتتاح این طرح ها که با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 300 میلیون ریال اجرا شده، افزون بر 500 خانوار ساکن در این مناطق از خدمات مزبور برخوردار خواهند شد.

بوستانی با اشاره به اینکه حدود 30 درصد شبکه برق این شهرستان فرسوده است، افزود: برای ترمیم و اصلاح شبکه های فرسوده 150 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه اکنون 166 روستای این شهرستان دارای برق و تنها 11 روستا مجموعا با جمعیت 124 خانوار فاقد برق هستند، گفت: در این شهرستان 49 هزار و 500 نفر مشترک برق هستند که 45 درصد آنان با 20 هزار و 500 مشترک، روستایی اند.

بوستانی افزود: این شرکت در سال جاری در مرحله نخست چهار میلیارد ریال و در مرحله دوم نیز چهار میلیارد ریال اعتبار برای بحران داشته که کل این اعتبار محقق شده است.

شهرستان 147 هزاهر نفری شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد. ک/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی