تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

وی گفت: اکنون نماینده حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، با حضور در نشست های استان خراسان شمالی، به عنوان نماینده شهرستان فاروج، مسائل این منطقه را پیگیری می کند.

وی افزود: از زمان تشکیل استان خراسان شمالی، بارها زمزمه هایی در خصوص جدایی حوزه انتخابیه فاروج از خراسان رضوی (شهرستان قوچان) و الحاق آن به شهرستانی در خراسان شمالی شنیده شده، اما هیچ حرکت قطعی صورت نگرفته است.

وی مدعی شد: برخی با اغراض شخصی به دنبال جدایی فاروج از حوزه انتخابیه قوچان در خراسان رضوی و الحاق آن به حوزه انتخابیه ای در خراسان شمالی هستند.

توافقی گفت: با توجه به تفاوت فاحش جمعیتی دو شهرستان شیروان و فاروج، در صورت اشتراک این دو منطقه در حوزه انتخابیه، شهرستان شیروان با توجه به جمعیت سه برابری نسبت به فاروج، وزن بیشتری خواهد یافت و این به ضرر مردم فاروج است.

شهرستان 52 هزار نفری فاروج، پیش از تشکیل استان خراسان شمالی، به عنوان یکی از بخش های تابعه قوچان، با این شهرستان در حوزه انتخابیه مشترک بود که اکنون با وجود جدایی از این شهرستان، همچنان زیرمجموعه حوزه انتخابیه قوچان است. 

فاروج در 90 کیلومتری شرق بجنورد و 30 کیلومتری غرب قوچان قرار دارد. ک/3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی