تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار


امام جمعه شیروان در ادامه افزود: امر به معروف و نهی از منکر را باید جدی تر نسبت به آن اهتمام داشته باشیم و افرادی با آموزشهای لازم و شناسنامه دار به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.
حجت الاسلام کوثری ضمن تأکید بر اینکه زیر بنای همه امورات جنبه فرهنگی داشته باشد، تصریح کرد: مهمترین فرهنگ، فرهنگ دینی ماست و زنده کردن فرهنگ دینی دو جنبه دارد گسترش معروفات و مبارزه با منکرات است.
امام جمعه شیروان یکی ازشاخص ترین منکرات را اعتیاد دانست و تاکید کرد: می بایست به این معضل بصورت جدی توجه و رسیدگی شودو در کنار عمران و آبادانیها برای پیشگیری و مبارزه با این معضل مخرب که در شهر و روستا ریشه کرده است با همکاری و همدلی مسئولین و مردم عزیز برنامه ریزی و برخورد کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان گفت: راه پیمایی و پیاده روی برای زیارت امام حسین(ع) بزرگترین تابلوی نشان دادن عشق  و ارادت و علاقه به امامت است.
"عباسعلی صفایی" فرماندار شیروان، با تاکید بر تلاش در همه ابعاد فرهنگی جامعه اظهار داشت: بعضی از مسائل به صورت حاد در جامعه وجود می آید که همه دستگاهها باید برای رفع آن تلاش نمایند.وی توجه به فرهنگ را در کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی بسیار موثر دانست .
وی با تقدیر از دادستان و نیروی انتظامی شیروان در بحث جلوگیری از مصرف قلیان در اماکن عمومی و از زحمات نیروی مقاومت بسیج شیروان در جهت کاهش استفاده مردم شیروان از گیرنده های ماهواره تلاشهای مثمر ثمری را انجام داده اند نیز قدردانی کرد.
عباسعلی صفایی گفت: ارتقاء کیفیت نان را در این شهرستان در برنامه داریم.
فرماندار شیروان گفت: افزایش قیمت نان فقط به لحاظ کیفیت و بهداشت نان صورت گرفته است و آموزشهایی برای خبازان در حال اجرا می باشد.
مهندس صفایی ضمن تاکید بر برخورد قانونی با نانوایان متخلف تصریح کرد: نظارت و بازرسی و برخورد قاطع با نانوایان متخلف، افزایش بازرسی های بهداشت به صورت جدی امری ضروری است و باید به سرعت انجام شود.
وی در ادامه افزود: در گذشته به خاطر عدم رعایت نکات بهداشتی ، مشکلات زیادی بوجود آمده است که درصدد رفع اینگونه مسائل هستیم و برای پیشبرد این اهداف از همه‌ی مردم خواستاریم تا در صورت تخلف نانوایان یا کیفیت پایین نان به اداره غله یا صنعت و معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند.

منبع :روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی