تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

وی افزود: پیاده روی زائران حرم رضوی از شهرها و روستاهای استان بویژه شیروان و فاروج از امروز به بعد آغاز می شود.

وی گفت: پیش بینی می شود در روزهای آتی از شهرهای فاروج و شیروان بیش از دو هزار زائر در قالب کاروان مختلف راهی حرم رضوی شوند.

به گفته وی تا قبل از اربعین حسینی 71 کاروان از شهرها و روستاها برای انجام پیاده روی و شرکت در آیین های 28 صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) در مشهد در ستاد استقبال کاروان های پیاده حرم رضوی در استان ثبت نام کرده بودند. 

وی در خصوص استقبال از کاروان پیاده حرم رضوی گذری از این استان هم افزود: تاکنون به 12 کاروان با جمعیت 634 زائر پیاده از استان گلستان، دو کاروان با جمعیت 120 زائر پیاده از استان سمنان و یک کاروان زائر پیاده از استان مازندران از این استان توسط ستاد استقبال کاروان های پیاده حرم رضوی خراسان شمالی مستقر درامامزاده سید عباس (ع) بجنورد خدمات اسکان و پذیرایی ارائه شد.

به گفته وی امسال این اداره کل برای اسکان و پذیرایی از زائران پیاده حرم رضوی در خراسان شمالی ستاد اصلی مستقر درامامزاده سیدعباس (ع) بجنورد، ستاد فرعی در بوستان تفریحی باباامان بجنورد و شهر فاروج دایر کرده است.

سال قبل در ایام شهادت امام رضا(ع) بیش از هشت هزار زائر پیاده از استان خراسان شمالی در قالب طرح 'قدم های آسمانی تا امام مهربانی' عازم حرم رضوی شده بودند.

استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در مسیر اصلی گذر زائران امام هشتم(ع) از استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است. ک/3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی