تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

چاره ساز گفت: منطقه زوارم در مسیر جاده اصلی استان های شمالی کشور به مشهد واقع شده که با ساخت این طرح مکانی برای اوقات فراغت دانش آموزان و اردوگاهی برای فرهنگیان مهیا می شود.

چاره ساز همچنین از پیگیری برای جذب اعتبار برای دارالقرآن و پروژه خانه معلم شیروان خبر داد و افزود: پروژه های مزبور که سال ها به صورت نیمه تمام باقی مانده با تخصیص اعتبار، تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: در مذاکره با خیرین و جلب موافقت آنان، زمین هایی را که جنبه آموزشی ندارد به فروش رسانده و کلینیک درمانی فرهنگیان شیروان را راه اندازی خواهیم کرد.

هماهنگی بیشتر نهادها و آموزش و پرورش در برپایی آیین دهه فجر، همکاری اداره برق در عدم قطع برق مدارس به دلیل بدهی های پارسال، تشریح طرح شهروند خانواده و همکاری دهیاران با مدیران مدارس از مصوبات شورای آموزش و پرورش شیروان بود.

هم اکنون 28 هزار دانش آموز در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه زیر نظر سه هزار فرهنگی در 372 آموزشگاه شیروان مشغول تحصیل هستند.  

چندی پیش مهندس لنگری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی به اتفاق معاون آموزش متوسطه استان ،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شیروان و کارشناسان روابط عمومی استان و شهرستان از اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) زوارم بازدید کرد و گفت : تجهیز و احداث اردوگاه دانش آموزی زوارم باید در ردیف اعتبارات ملی قرار گیرد در غیر اینصورت این اردوگاه کامل نخواهد شد و بهر برداری از آن مقدور نمی باشد.

منبع : ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی