تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

 لازم به ذکر است کرایه بجنورد- مشهد از 6500 تومان به 8000 تومان و کرایه شیروان- مشهد از 5000 تومان به 6000 تومان تغییر یافته است که این بیانگر همان 20 درصد افزایش کرایه سال گذشته است.

البته ناوگان مسافربری خراسان شمالی هنوز با مشکلاتی روبرو است که امید آن است مدیریت آن با درایت لازم به حل این مشکلات بپردازد.

برخی از این مشکلات به شرح زیر است:

1- عدم برخورد صحیح برخی از شوفرها با مسافران

2- حرکت نکردن در زمان مناسب و معطلی بیش از حد برای مسافران به طوری که برخی مسافران اتوبوس های مسیر خراسان شمالی را خط واحد تلقی می کنند و سعی می کنند تا حد ممکن با اتوبوس های مسیر شمال به شهر خود حرکت کنند.

3- عدم نظارت کافی بر اتوبوس های این مسیر به طوری که در مراسمات خاص نظیر رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) یا اربعین سیدالشهدا(ع) و یا شهادت امام رضا (ع) که اتوبوس ها کرایه ها را تا سه برابر افزایش می دهند و یا  در ایام نزدیک نوروز که جابجایی مسافر زیاد است باز به انجام این کار خلاف قانون اسرار می ورزند.

4- ندادن بلیط به مسافرین بین راهی 

5- پذیرایی نکردن از مسافرین،( لازم به ذکر است که اکثر اتوبوس های خراسان شمالی در پایانه معراج برای مسافران تغذیه و پذیرایی دریافت می کنند ولی آنها را به مسافران نمی دهند. این بسته شامل دستمال، لیوان یک بار مصرف و یک کیک و شکلات است.)

البته باید از تمامی رانندگان خدومی که با جابجای مسافران هم به مسافران خدمت و هم در کسب روزی حلال می کوشند، تشکر لازم را نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی