تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

 

بنا به در خواست یکی از دوستان گرامی، عکس ها را با کیفیت بهتری قابل دسترس هستند.

عکس: ولی پور مقدم

 

نظرات  (۲۰)

۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۵ ربابه زهرایی

با سلام، با نظر به اینکه روستای ملاباقر دارای مناطق سرسبز دیدنی و بکر میباشد که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه غیر بومیان ملاباقر واقع شده، از هم روستایی های محترمی که توانایی استفاده بهینه از مزیت بوم گردی را دارند انتظار میرود هرچه بیشتر نسبت به معرفی این خطه سرسبز در فضای مجازی اقدام نمایند.ضمن تشکر از دوستانی که تصاویر فوق را به اشتراک گذاشتند.

ممنونم بابت عکس هاتون مرسی
با سلام خدمت هم روستاییان عزیز  روستای ملاباقر. منم افتخار میکنم که اهل روستای ملاباقر هستم و هرکجا که باشم خودمو اهل این خاک پاک میدونم و به جوان های با مرام و پاک این خطه افتخار میکنم. بدون تردید خیلی از شخصیتهایی که اهل این روستا هستن الان در مشاغل مختلف به کشورشون خدمت میکنن ما از این روستا خلبان، پزشک ،مهندس ،ناخدا،معلم و.... داریم که باعث افتخار همه اهالی روستا هستند.پس لازمه که این جوونای پاک و با استعداد مونو قدر بدونیم.اارزوی موفقیت برای همه شما دارم .التماس دعا
باعرض سلام خدمت دوستان اقای غفاری وهمتی عزیز باعث افتخارروستای ملاباقرین 
سلام بر دوستان و همشهریهای خوبم  منم تشکر میکنم از اینهمه ذوق و عرقی که به زادگاهتون دارین منم افتخار میکنم که ملاباقری هستم. از عکسهای زیباتون هم تشکر میکنم
چگونه میتوانم عکسهایی از روستای حصار دوین مشکلات و ...بذارم لطفا راهنمایی کنید. سپاسگزارم
سلام دوستان بابت عکس های بسیار زیبایتان ممنون منتظر عکس  های بیشتری هستیم
اولین پیچ روستای ملاباقر در اینیستاگرام...؟تصاویر روستا و بروبچه های روستا را دراینیستاگرام دنبال کنید!!!

اولین کانال روستای ملاباقر در تلگرام....؟تصاویر روستا و بروبچه های روستا را در کانال ملاباقر پاتوق ببینید...!!!!👏👏👏
https://telegram.me/mollabagher_patogh
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۳ سیدابراهیم همتی
سلام لطفا از فصول دیگر سال و همچنین منازل روستا عکس تهیه فرمایید.تشکر ناخدا همتی اهل ملاباقر ساکن نوشهر
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۷ سیدابراهیم همتی
سلام من اهل روستای ملاباقر ولی ساکن نوشهر هستم.با تشکر از دوستان زحمتکش لطفا از سایر مناطق روستا و باغات در فصول تابستان نیز عکس تهیه بفرمایید.ضمنا از منازل روستا نیز عکس ندارید.تشکر ناخدا همتی
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۵ سیدابراهیم همتی
سلام من اهل روستای ملاباقر ولی ساکن نوشهر هستم.با تشکر از دوستان زحمتکش لطفا از سایر مناطق روستا و باغات در فصول تابستان نیز عکس تهیه بفرمایید.ضمنا از منازل روستا نیز عکس ندارید.تشکر ناخدا همتی
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۷ ایوب رستگار
ممنون از بچه های روستای ملاباقر به خصوص محمد رحیمی عزیز بابت تصاویر زیبایی که گذاشته اید
سلام عکسهایتون عالیند ولی ازخودروستا عکسی نداری موفق باشی جناب ولی پور
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۳۵ هادی چوکانلویی
سلام ممنون بابت ازعکسهای که گرفته اید
هادی چوکانلویی ازملاباقر ولی تهران زندگی میکنم 

تشکر دوست گرامی بابت عکسهای زیبایتان از ملاباقر

پاسخ:
از اظهار لطف بچه های عزیز روستای ملاباقر سپاسگزارم
سلام .
من اهل روستای ملاباقر ام ولی درتهران زندگی میکنم...
ممنونم ازشما 
برای تهیه این عکسها.....
برای مشاهده عکس های بیشتر از روستای ملاباقر میتونید به صفحه من در اینیستاگرام سری بزنید...
 M.Kormanj#
ممنون بابت  عکسهای زیبای روستای ملاباقر منتظر عکسهای دیگرتان از روستای ملاباقر میباشیم به امید موفقیتتان
باتشکر عکس بهاری نیز تهییه فرمائید
ممنون اقای ولی بور بابت عکسهای زیبایتان ازروستای ملاباقر وممنون ازسایتتان ممنون میشم عکسهای بیشتری بزارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی