تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

کلیپ های از مراسمات عزاداری، دسته های عزاداری و تعزیه خوانی مردم گلیان و حصار در حال آماده شدن است که بخشی از آن در قسمت فیلم سایت آپلود شده و در حال تکمیل شدن است. این فیلم ها مربوط به سالهای 1378 تا 1391 می باشند که امیدواریم از آنها لذت ببرید و از کسانی که سالهای پیش بودند یاد نمایید. 

نظرات خوب شما  مشوق ما در پیمودن مسیر است.

نظرات  (۵)

سلام موفق و پیروز باشید

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ سلمانی علی
 خداوند شما را در مسیر راستی و صداقت ثابت قدم و پایدار بدارد 
ایام بر وفق آرزوها بادشاد باشید و هوشیار

سلام خدمت گلیان نیوز عزیز

من تقریبا از اول، سایت شما رو دنبال می کنم. از شما خواهش می کنم به جای کارکردن روی موضوع گلیان، روی موضوع هر روستا و دهستان کار کنید تا با همکاری گسترده ای روبرو شوید. بهتر سایتتون را تعطیل کنید اکثر گلیانیها که با شما مخالف اند و قدر شما را نمی دانند. 
حالا دلسرد نشید سایت جالبیه، جز سایت های محدودی در کشور هستش که روی مسائل فرهنگی، اطلاع رسانی و ... در یک محیط کوچک مثل دهستان و بخش است که به طور کامل کار کرده نموده است.
بهتر است از روستای ملاباقر و ورگ و مشهد طرقی گزارش بیشتری تهیه فرمایید.
راستش الان بهتره رو مسائل این روستا بیشتر تکیه کنید چون این روستاها شایسته تر هستد تا در آینده ی نزدیک مرکز دهستان گلیان شوند زیرا هم جمعیت بیشتر و رونق ساخت و ساز بیشتری دارند.
متشکر
سلام چرا بخش فیلمتان ناقص و نصف و نیمه است مخصوصا نوحه کردی آقای رحمتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی