تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

به استحضار می رساند: پروژه آب رسانی به روستای گلیان از سال 1387 در قالب 2 فاز آغاز شد که طی توافق صورت گرفته با اعضای شورا و دهیاران روستاهای حصار گلیان و گلیان، مقرر شد که منبع تأمین آب شرب پروژه از محل چشمه پیرک باشد که به علت بروز مشکلات اجتماعی این موضوع منتفی شد.

سال 91 با حضور کارشناسان شرکت آب منطقه ای محلی در ارتفاعات مشرف به روستای گلیان برای حفر یک حلقه چاه آهکی مطالعه و مکان شناسایی و اعتبار مورد نیاز به این منظور تخمین زده شد که به علت اختصاص نیافتن اعتبار مورد نیاز، پروژه ناتمام باقی ماند.

لازم به ذکر است بهترین گزینه از نظر کارشناسان جهت آب رسانی به شهرک گلیان چشمه پیرک است. در چند سال اخیر امور آبفار شهرستان شیروان به تأمین آب شرب اهالی روستا توسط تانکر اقدام کرده و در این زمان هزینه زیادی در این رابطه به شرکت تحمیل شده است.

هم چنین فعالیت های صورت گرفته در 2 فاز پروژه آب رسانی به شهرک گلیان شامل اجرای خط انتقال به طول هزار و 500 متر، اجرای شبکه توزیع به طول 900 متر و احداث 2 باب مخزن بتنی به حجم 650 مترمکعب و احداث 7 باب حوضچه و اجرای حصار کشی به طول 150 متر است.

منبع:خراسان شمالی 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی