تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام برنامه های مدنظر ویژه هفته کتاب و کتابخوانی در این نهاد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: ساختمان کتابخانه «حجاب» روستای قراجه رباط از توابع شهرستان جاجرم با حضور مدیرکل کتابخانه های ستادعالی کانون های مساجد کشور (24 آبان  ماه) همزمان با روز کتاب و کتابخوانی به طور رسمی به بهره برداری می رسد.
 
وی، از کلنگ زنی پروژه ساختمان دو کتابخانه کانون مسجد با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و گفت: در این ایام کتابخانه «شهدای مهنان» در روستای مهنان از توابع شهرستان  بجنورد  و نیز ساختمان  کتابخانه کانون مسجد روستای بند یغمور از روستاهای توابع این شهرستان نیز باحضور مدیرکل  کتابخانه های ستاد عالی عملیات ساخت آن آغاز می شود.
 
وی همچنین از افتتاح کانون و کتابخانه «حضرت رقیه (سلام الله علیه)» در مسجد روستای درکش، از نقاط دیدنی و یکی ازمناطق گردشگری استان در مانه و سملقان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
 
شیرازیان، بازدید از کتابخانه های کانون های مساجد استان با حضور مسئولان کشوری و استانی، دیدار با کتابداران در جاجرم و شیروان و فاروج را نیز به این برنامه ها افزود.
 
وی همچنین برگزاری مراسم رونمایی  کتاب، دیدار فعالان کتابخانه های مساجد استان با ائمه جمعه، مسئولان شهرستانی و استانی، برگزاری چهارمین جلسه ستاد برگزاری دومین جشنواره فرهنگی روستاهای دوستدار کتاب  در روستای قلعه خان، به همت کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم مسجد این روستا و با حضور مدیرکل کتابخانه های ستادعالی کانون های مساجد کشور را از دیگر برنامه های این ایام نام برد.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی