تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، احمد زیبایی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی کتاب بیان داشت: بی‌گمان استفاده از مطالب پر محتوا می‌تواند در اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه موثر باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان همچنین افزایش سرانه مطالعه در جامعه را نیازمند فرهنگ‌سازی عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه ما، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فضای کتابخوانی در کشور توسعه و تعمیق پیدا کند.

زیبایی خواستار توجه بیشتر همه متولیان امور فرهنگی به مقوله افزایش سرانه مطالعه در بین آحاد مردم شد و ادامه ‌داد: ‌‌در آموزه‌های دینی هم به مطالعه کتاب سفارش و توصیه فراوانی شده است.

 وی با اشاره به سطح پایین فرهنگ مطالعه گفت: به نظر می‌رسد علت این عقب‌ماندگی در آشنا نبودن مردم با اصل فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

این مسئول فرهنگی اطلاع‌رسانی در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی را مبارزه با دشمن درونی به وسیله شناساندن علم و دانش از مهم‌ترین ظرفیت‌ها برای اشاعه فرهنگ کتابخوانی برشمرد.

به گزارش فارس، در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی سایر اعضا هم به نقطه نظرات و برنامه‌های خود پرداختند.

 حمایت از نویسندگان‌، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی‌، برگزاری نمایشگاه کتاب‌، نشست‌های تخصصی‌، تبلیغات محیطی و اهدای کتاب از برنامه‌های پیشنهادی مصوب این نشست بود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی