تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

 
ویژگی های برجسته شهید:در روستا  برای مردم، از چشمه آب می آورد . می گفت :وقتی مردم از این آب می خورند و وضو می گیرند، لذت می برم . از لحاظ فنّی استعداد خاصی داشت . زحمت می کشید و دوست داشت دیگران از ثمره کار او استفاده کنند. به همین دلیل کارهای خیر زیادی انجام می داد. برای هیچ کس مزاحمت ایجاد نمی کرد . خستگی ناپذیر بود و از خود گذشته .                                                                   
خاطره:یک روز متوجه شدم قرآنش در کنار پنجره نیست . پرسیدم قرآنت را چکار
 کرده ای ؟ تو که آن را مرتب می خواندی ، گفت : شما که نگذاشتی به جبهه بروم، من هم قرآنم را فرستادم ، سپس ادامه داد : بگذریم ، حالا بیا برایت شعری بخوانم: ((گلبرگ سرخ لاله ها  ، در کوچه ها ی شهر ما بوی شهادت می دهند … )). من باشنیدن این شعر، گریه کردم. بعد ها متوجه شدم که با این کارها زمینه را برای رفتن به جبهه، آماده می کرده است .
سفارش شهید:از حق دفاع کنید و زیر باز زور نروید . حلال و حرام را رعایت کنید. که  مال حرام نه خیر وبرکت می آورد و نه خوشی .  

 

برگفته از سایت شهدای شیروان  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی