تصویر برگزیده
آرشیو
آخرین اخبار

اکنون شما را به دیدن گزارش تصویری از ساخت مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دعوت می کنیم.

 

 

 

با توجه به اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی محراب یا همان سایت مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی ، مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام یکی از مساجد شهرستان شیروان می باشد که در شهرک گلیان قرار دارد.

این مسجد از حدود سه سال گذشته فعالیت خود را همزمان با اربعین حسینی آغاز نمود. فعالیت های این مسجد از ابتدای تاسیس تاکنون علاوه بر عزداری سیدالشهدا علیه السلام در ماه محرم و صفر و برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان در قسمتهای فرهنگی روبه افزایش است ، از برخی از فعالیتهای فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام می توان به کمک برای راه اندازی سایت و وبلاگهای فرهنگی و اجتماعی نام برد.

 

 

هیئت عزداری مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام  ، مراسمات خود را به دلیل عدم ساخته شدن بنای مسجد در مکانی  که با استفاده از بلوکه و ایرانیت ساخته شده است ، برگزار می کنند.  امسال مردم مومن و متعهد شهرستان و محل عزم خود را برای ساخت مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام جزم نمودند تا بنای اصلی مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام را بسازند.

 

با توجه به خواست خداوند متعال و نگاه ویژه امام حسن مجتبی که کریم اهل بیت هستند. مردم شریف منطقه در حدود پانزده میلیون تومان در مرحله ی اولیه برای خرید میلگرد و صفحه ی ستون های مسجد کمک نمودند. که بیشتر این کمک ها به این طریق بود ، که مردم با تماس با یکی از هیت امنای مسجد ،  با مراجعه به فروشگاه های آهن فروشی و مصالح ساختمانی ، مصالح مورد نیاز را برای ساخت مسجد تامین می کردند.

 

با خواست خدواند متعال و همت مردم شریف منطقه به زودی عملیات بتن ریزی پی مسجد آغاز می شود.هزینه بتن ریزی پی مسجد نزدیک به پانزده میلیون تومان برآورد شده است که نزدیک به نیمی از آن تامین شده است.هیئت مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام از تمام کسانی مایل اند برای ساخت مسجد پیش قدم شوند درخواست کمک می نماید. 

+

 

دعوت نامه جهت خیرین برای کمک به ساخت مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام 


انما یعمر مساجد الله من امن بالله و الیوم الاخر و اقام الصلوه و اتی الزکوه و لم یخش الا الله    ( توبه 18 )
خیر محترم  ....................................
تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس                                ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک
مسجد جایگاه انسان های پاک نهاد و نیکوسرشت است، مسجد پایگاه عابدان، عارفان، پرهیزگاران و رستگاران است. مسجد محل عبادت و مناجات و راز و نیاز با وجود ذی جود است. مسجد مرکز تهذیب نفس و تنویر قلب و تزکیه ی روح است. مسجد بهترین مکان جهت تعلیم و تربیت معنوی هر انسان است و به گونه ای است که ذات اقدس برای این مکان مقدس، تقدس خاصی قایل شده است.
از اینکه با بهر ه گیری از فیض لایتناهی الهی با همت و حمیت وسیع و وثیق ( با مشارکت و معاضدت مالی ، معنوی، فیزیکی، اندیشه ای ) در ساخت مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام  با تعمیق شناخت آثار خیرات و برکات ساخت مسجد، با حس همسویی و همگرایی، سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام خواهید ورزید؛ سپاسگزاری نموده و به شکرانه ی این توفیق الهی و به پاس این عمل صالح و پسندیده،  با تکیه بر اشاعه و توسعه ی این کار خداپسندانه ،آرزو داریم  توفیق رفیق طریق تکامل معنوی و معرفتی شما گردد و این الگوی بایسته در سطح جامعه تعمیم و تکثیر یابد. ان شاء الله
 
لطفاً کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت" 6037-9922-1011-6465 "به نام مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام مبذول نمایید.

یا با تماس با یکی از هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام بنام آقای حاج جواد واعظ کمک های غیر نقدی خود را انجام دهید.

همراه حاج جواد واعظ گلیان" 09151811494"

 
 
با تشکر هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی